Part-time

Administratief medewerk(st)er

Wat bieden wij

Een baan waar (klant)contact voorop staat! Als lid van ons administratie team ben je één van de aanspreekpunten voor zowel klanten als ons eigen personeel. Zodra de telefoon gaat, aarzel jij niet om deze op te nemen. Je vind het leuk om het eerste aanspreekpunt te zijn, om mensen te woord te staan! Onze gasten ontvang je ook met een glimlach, bied ze wat te drinken aan, en helpt ze verder op weg. 

De belangrijkste taak is uiteraard het financiële stuk: je hebt de verantwoordelijkheid over de financiële administratie van projecten, denk hierbij o.a. aan het correct verwerken van de digitale (regie/projectmatige) werkbonnen van de monteurs, uren controleren, inkopen op projecten boeken, en (termijnen) factureren aan klanten. Daarnaast houd je een vinger aan de pols wat betreft debiteuren en het beheren van (onderhouds)contracten en keuringen. Kortom, een veelzijdige functie met verantwoordelijkheid. Je gaat hierbij nauwkeurig te werk en zorgt ervoor dat de cijfertjes kloppen.

Naast de financiële taken in deze functie, krijg je ook de mogelijkheid om wat huishoudelijke taken te regelen. Denk hierbij aan het maken van de planning van de storingsdiensten, het indelen van ADV-dagen, maar ook zaken als zorgen voor voldoende koffie en andere lekkernijen in huis. 

De 'vaste' werkzaamheden zullen niet altijd de complete werkweek vullen, we nodigen je daarbij ook uit om zelf initiatief te tonen, en bepaalde 'liggende' taken op te pakken. Een scherp oog voor het verbeteren van processen is ook welkom! Gezien de veelzijdigheid van deze functie, nodigen we je graag een keertje uit op gesprek, om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. 

Kort samengevat

  • Een sociale, veelzijdige baan waar (klant)contact voorop staat.
  • Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een familiebedrijf met een echt dorps karakter
  • Een team met gezellige collega’s en een informele werksfeer

Werksfeer

We zijn een familiebedrijf en dat willen we ook graag uitstralen, iedereen mag en kan elkaar alles vertellen, de sfeer is informeel, en als het gaat om de klant willen we deze graag ontzorgen. Klant tevreden, wij tevreden.

Wat vragen we van jou?

  • 32 uur (of meer) per week beschikbaar
  • HAVO werk-/en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring als (project)administratieve medewerk(st)er
  • Sterk in administratieve processen binnen een projectorganisatie
  • Kennis van het ERP pakket Syntess is een pré
  • Nauwkeurig, zelfstandig, communicatief vaardig en stressbestendig
  • Je zoekt graag dingen uit!

Solliciteren?

Vul hieronder je gegevens in en we zullen je z.s.m. een reactie sturen.

Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: doc, docx, pdf.