Reeds ingevuld!

Service Coördinator

Wat bieden wij

Als service coördinator sta je midden in de operationele gang van zaken. Je hebt dagelijks (met name telefonisch) contact met klanten, behandelt nieuwe klusjes, lopende werkbonnen en de opvolgingen hiervan, en coördineert dit met de betreffende monteurs. Je staat er wat de klussen betreft niet alleen voor, dit gaat in overleg met de werkvoorbereider(s) en projectleider(s), om zo tot een passende oplossing te komen voor de klant. Als coördinator houd je wel het overzicht over het geheel van (kleine) klussen en de planning hiervan. Een (elektro)technische achtergrond is hierbij wel fijn, zo kun je zelf ook (goed) de grootte van een klus inschatten en (eventueel) materiaal hiervoor bestellen. Dit kunnen klussen van één dag zijn, maar ook kortlopende projecten van enkele dagen. 

Daarnaast zijn we ook actief als keuringsinstantie en onderhouden we de alarm- en brandbeveiligingsinstallaties van een veelvoud aan klanten. De betreffende keuringen en onderhoud worden ook (ver) vooruit gepland, om zo gestructureerd deze (terugkerende) werkzaamheden te verrichten. Bij het coördineren van de planning van de werkbonnen neem je dit dan ook mee. Rapportages van de keuringen en onderhoud worden na afloop teruggekoppeld aan de klant, met mogelijke actiepunten die hieruit volgen. Duidelijk voor de klant, en duidelijk voor ons. Kortom, als service coördinator heb je een gevarieerde functie, waarin je als spil fungeert tussen (onze) administratie, monteurs, en de klant!

Kort samengevat

  • Een centrale klantgerichte rol in de organisatie
  • Aanbrengen van structuur en het overzicht behouden is je ding
  • Aanspreekpunt voor de (kleine) elektrotechnische klussen en de planning hiervan
  • Je weet van aanpakken: van klantcontact tot oplossing (in overleg) tot inplannen
  • Een prima salaris op basis van kennis en kunde, met bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Volop mogelijkheden tot opleidingen en cursussen, doorontwikkeling wordt aangemoedigd
  • Een leuk en gezellig team van circa 25 collega's, je komt in een warm bad terecht!

Werksfeer

We zijn een familiebedrijf en dat willen we ook graag uitstralen, iedereen mag en kan elkaar alles vertellen, de sfeer is informeel, en als het gaat om de klant willen we deze graag ontzorgen. Klant tevreden, wij tevreden. 
Op kantoor zijn de lijntjes kort en ook de monteurs staan onder de sneltoets, het groepsgevoel is zeker aanwezig. Dit is ook terug te zien aan de gezelligheid bij de diverse (vrijdagmiddag)borrels, jaarlijkse BBQ, teamuitjes en andere bijeenkomsten!

Wat vragen we van jou?

  • 32 of 40 uur per week beschikbaar, dit is bespreekbaar
  • Een afgeronde (elektro)technische opleiding op MBO of HBO niveau
  • Een aantal jaar relevante werkervaring als service coördinator, werkvoorbereider, planner of aanverwant in de (elektro)techniek
  • Elektrotechnische materiaalkennis is (zeer) welkom, maar geen vereiste
  • Ervaring met Syntess is een pré, maar geen vereiste
  • Je denkt graag met klanten mee en weet ook tot de kern te komen
  • Een gemotiveerde en nieuwsgierige houding, klaar voor een nieuwe uitdaging!

Solliciteren?

Vul hieronder je gegevens in en we zullen je z.s.m. een reactie sturen.

Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: doc, docx, pdf.